فراموش کردن رمز اپل ایدی به همراه آموزش تصویری بازیابی اپل آیدی

فراموشی رمز اپل آیدی ممکن است برای هر کاربر آیفون اتفاق بیفتد. ممکن است از خود بپرسید چگونه رمز اپل آیدی را پیدا کنیم؟ در این مقاله از سری مقالات مرتبط با اپل آیدی قصد داریم به این سوال متداول پاسخ دهیم و نحوه بازیابی پسورد اپل آیدی را به شما آموزش دهیم. در ادامه با وبلاگ دورهمی همراه باشید.

  

Apple ID مجوز کاربران اپل برای دسترسی به ویژگی های محصولات و خدمات این شرکت است. در واقع بدون داشتن Apple ID نمی توانید از هیچ یک از خدمات اپل استفاده کنید. به عنوان مثال، برای استفاده از iCloud، iTunes، App Store، قطعا نیاز به Apple ID دارید و فراموشی رمز اپل آیدی می تواند به یک کابوس جدی برای شما تبدیل شود.


اگر در حال حاضر یک حساب کاربری اپل دارید، اما Apple ID خود را فراموش کرده اید، این مقاله به شما کمک خواهد کرد. در ادامه آموزش بازیابی رمز اپل آیدی را با مجله تخصصی دنبال کنید تا مشکل شما برای همیشه حل شود.


رمز عبور اپل آیدی را فراموش کرده اید

به طور کلی برای بازیابی رمز اپل  باید آن را بازیابی کنید زیرا بدون آن گوشی شما قابل استفاده نخواهد بود و حتی قادر به فروش آن نخواهید بود. در ادامه راه حل این مشکل را به شما خواهیم گفت.


روش های بازیابی رمز عبور اپل آیدی

بازیابی رمز اپل آیدی از 4 روش امکان پذیر است که سه روش اولی که برای شما آورده ایم بیشترین استفاده و استفاده کاربران را دارد و پیشنهاد می کنیم از آنها کمک بگیرید.


   یافتن رمز عبور Apple ID از طریق سوال امنیتی

زمانی که شروع به ساخت اپل آیدی برای خود می کنید، باید مراحل مختلفی را طی کنید و پس از تنظیم رمز عبور، یکی دو سوال امنیتی را انتخاب کرده و به آنها پاسخ دهید، اما هدف آنها چیست؟ در واقع، این سوالات برای کمک به بازیابی شما در صورت فراموش کردن Apple ID و رمز عبور طراحی شده است. یکی از گزینه های اصلی برای تنظیم مجدد رمز عبور استفاده از گزینه Answer Security Question است که باید به سوالی که قبلا تعیین کرده اید پاسخ دهید و به این ترتیب احراز هویت می شوید و می توانید رمز عبور خود را بازیابی کنید. اگر سوالات امنیتی یا پاسخ های خود را به خاطر نمی آورید، از روش های زیر برای پیدا کردن رمز عبور Apple ID خود استفاده کنید.


بازیابی رمز عبور از طریق ایمیل

روش دیگری که در صورت فراموش کردن رمز اپل آیدی خود می توانید از آن استفاده کنید، درخواست رمز عبور جدید برای ارسال به ایمیل شما است. برای این کار باید گزینه Get Email را بزنید تا پسورد جدیدی توسط تیم پشتیبانی اپل برای شما صادر شود. توجه داشته باشید که این پیام به آدرس ایمیلی که برای ساخت اپل آیدی خود استفاده کرده اید ارسال می شود و آدرس آن قابل تغییر نیست. بنابراین مطمئن شوید که به صندوق ورودی یا صندوق ایمیل خود دسترسی دارید، در غیر این صورت، این روش نمی تواند به شما کمک کند.


بازیابی Apple ID از طریق احراز هویت دو مرحله ای

احراز هویت دو مرحله ای روش دیگری برای مقابله با فراموشی اپل آیدی است که می توانید آن را به عنوان احراز هویت دو مرحله ای انتخاب کنید. البته برای استفاده از این روش به یک دستگاه iOS دیگر نیاز دارید که باید به حساب کاربری شما اضافه شود و اجازه دسترسی داشته باشید. از آنجایی که احتمالاً با این ترفند آشنایی ندارید، مراحل افزودن دستگاه به حساب کاربری را مرحله به مرحله توضیح خواهیم داد:


به iforgot.apple.com وارد شوید. سپس شماره تماس دستگاه دیگر خود را وارد کنید و روی Reset from other device کلیک کنید. پس از انتخاب گزینه Continue منتظر بمانید تا پیام برای دستگاه شما برسد. در نهایت روی Allow کلیک کنید تا اجازه دسترسی به آن داده شود. پس از طی مراحل بازنشانی، رمز عبور جدید برای شما ارسال می شود.


علاوه بر سه روش ذکر شده، راه دیگری برای بازیابی رمز عبور دارید که استفاده از گزینه Two-Step Verification است که بیشتر برای کاربران خارج از ایران کاربرد دارد. در این حالت، باید از Recovery Key و یک دستگاه iOS دیگر استفاده کنید تا پسورد جایگزین به شما داده شود. البته در ایران کمتر کاربری وجود دارد که از این روش برای بازیابی رمز عبور خود استفاده کند.


در این مقاله یاد گرفتیم که چگونه پسورد اپل آیدی خود را در صورت فراموشی بازیابی کنید. اگر پس از مطالعه مقاله به مشکلی برخورد کردید، سوال خود را در قسمت نظرات مطرح کنید تا کارشناسان ما پاسخگوی شما باشند.


اگر رمز عبور Apple ID خود را فراموش کردید، چگونه آن را بازیابی کنید؟

فراموش کردن اپل آیدی یکی از اتفاقات رایج برای کاربران آیفون است. به طور کلی راه حل های مختلفی برای بازیابی پسورد اپل آیدی وجود دارد که در مقاله بالا به طور کامل به آن ها پرداختیم و پیشنهاد می کنیم حتما آن را مطالعه کنید.


چگونه رمز اپل آیدی را از طریق ایمیل بازیابی کنیم؟

برای بازیابی پسورد اپل آیدی از طریق ایمیل مراحل زیر را انجام دهید: 1- در صفحه بازنشانی رمز عبور گزینه Get an email را انتخاب کرده و روی Continue کلیک کنید 2- به ایمیل خود بروید و در ایمیل دریافتی از اپل بر روی Reset now کلیک کنید. انجام دادن. 3- رمز عبور جدید را که ترکیبی از حروف و اعداد بزرگ و کوچک انگلیسی است (حداقل 8 کاراکتر) وارد کنید.


اگر اپل آیدی و ایمیل خود را از طریق خریدهای قبلی فراموش کنیم، می توانیم اپل آیدی خود را پیدا کنیم؟

بله. برای یافتن Apple ID خود مراحل زیر را دنبال کنید: 1- وارد اپلیکیشن iTunes شوید. 2- در قسمت Library یکی از خریدهای خود را انتخاب کنید. 3- Edit و سپس Get Info را انتخاب کنید. 4- فایل را انتخاب کنید. 5- اپل آیدی شما در قسمت خرید شده توسط قابل مشاهده است


مراحل بازیابی پسورد اپل آیدی از طریق سایت چیست؟

به سایت ساخت اپل آیدی که لینک آن در مقاله است مراجعه کنید. روی گزینه Forgot Apple ID or password کلیک کنید. اپل آیدی خود را وارد کنید، اگر آن را به خاطر نمی آورید، روی جستجوی آن در زیر کادر کلیک کنید. نام، نام خانوادگی و ایمیل خود را وارد کرده و ادامه را فشار دهید. به ایمیل خود بروید، صندوق ورودی یا حتی هرزنامه را بررسی کنید و پیام دریافتی حاوی اطلاعات Apple ID را مشاهده کنید.


چگونه رمز اپل آیدی را از طریق احراز هویت دو مرحله ای بازیابی کنیم؟

وارد سایت ساخت اپل آیدی شوید. ایمیل ثبت شده برای Apple ID خود را وارد کنید. روی Continue کلیک کنید و شماره تلفن مرتبط با Apple ID خود را وارد کنید. به یکی از دستگاه های متصل به حساب iCloud خود بروید. سپس روی Allow کلیک کنید. اکنون می توانید رمز عبور Apple ID جدید خود را تنظیم کنید.


چگونه از طریق سوال امنیتی رمز اپل آیدی را پیدا کنیم؟

برای بازگرداندن پسورد اپل آیدی مراحل زیر را طی کنید: 1- ابتدا وارد وب سایت اپل آیدی شوید 2- روی Forget Apple ID یا Password کلیک کنید 3- Apple ID خود را وارد کرده و روی Continue کلیک کنید 4- گزینه I need to reset my رمز عبور را انتخاب کنید و روی Continue کلیک کنید. 5- گزینه پاسخ به سوالات امنیتی را انتخاب کنید تا از طریق سوال امنیتی ریست شود. 6- تاریخ تولد خود را به زبان میلادی وارد کنید سپس به دو سوال امنیتی پاسخ دهید. 7- رمز جدید خود را وارد کنید. وارد شده و روی گزینه Reset Password کلیک کنید.


منبع: appleinsider

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد