معرفی انواع شبکه بی‌سیم

شبکه بی سیم یک سیستم منعطف تبادل داده است که از فناوری فرکانس رادیویی برای برقراری ارتباط با شبکه بی سیم استفاده می کند و اطلاعات را بدون استفاده از کابل انتقال می دهد. این روش انتقال داده کاربر را از اتصالات کابلی مختلف و پیچیده جدا می کند. فناوری شبکه های بی سیم با استفاده از امواج الکترومغناطیسی، اطلاعات را از نقطه ای به نقطه دیگر بدون دخالت عوامل انسانی و فیزیکی متصل می کند. به معنای ارسال یا دریافت داده از طریق گره ها است. برای درک بهتر و نفوذ در شبکه های بی سیم در این قسمت نگاهی به شبکه های بی سیم، انواع شبکه های بی سیم، استانداردها، انواع تجهیزات شبکه های بی سیم و توپولوژی های موجود و ... در این مقاله خواهیم داشت. در ادامه با وبلاگ دورهمی همراه باشید.

  ادامه مطلب ...

ایالات متحده به‌دنبال قطع دسترسی هواوی به تمامی شرکت‌های آمریکایی است

طبق گزارش بلومبرگ، دولت آمریکا در حال بررسی مجدد مجوزهایی است که اجازه همکاری بین شرکت های آمریکایی و هواوی را می دهد. منابع آگاه می گویند که واشنگتن همزمان با افزایش تنش های سیاسی با چین تلاش می کند سخت گیری بیشتری را علیه شرکت های فعال در این کشور اعمال کند. در ادامه با وبلاگ دورهمی همراه باشید.

  ادامه مطلب ...

معرفی و مقایسه 7 تا از بهترین تبلت های بازار با قیمت مناسب

اگر علاقه مند به خرید تبلت هستید این مطلب را از دست ندهید زیرا قصد داریم 7 تا از بهترین تبلت های بازار را با قیمت مناسب معرفی و مقایسه کنیم. طبق آمار منتشر شده از سه ماهه اول سال 2021، نزدیک به 60 درصد از سهم بازار تبلت ها متعلق به برند معروف و سرشناس اپل است. این چندان تعجب آور نخواهد بود. زیرا اپل یکی از معدود برندهای معتبری است که در حال حاضر به تولید و عرضه تبلت هایی با مشخصات فنی عالی ادامه می دهد و بهترین برندهای تبلت بازار را نیز برای متقاضیان عرضه می کند. در ادامه با وبلاگ دورهمی همراه باشید.

  ادامه مطلب ...