خرید دستگاه لیزر مو در اصفهان

لیزر الکساندرایت (الکس)

یکی از پیشرفته ترین دستگاه های لیزر در دنیا برای از بین بردن موهای زائد می باشد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه قابلیت تنظیم طول موج (Pulse Duration) و میزان انرژی برای از بین بردن هر نوع مو و پوستی است. لیزر الکساندرایت نوعی لیزر جامد است که طول موج 755 نانومتر دارد و در محدوده نور مرئی قرار دارد.


لیزر الکس از کریستال الکساندریت به عنوان واسطه یا منبع لیزر استفاده می کند. این دستگاه لیزر مو طول موج خاصی از نور در طیف مادون قرمز (755 نانومتر) تولید می کند و به همین دلیل لیزر نور قرمز محسوب می شود. لیزر الکساندرایت در حالت سوئیچ Q نیز موجود است. کیوسک تکنیکی است که به لیزر اجازه می دهد تا پرتوی با شدت بالا را در پالس های بسیار کوتاه تولید کند.


لیزر الکساندرایت با پالس بلند برای از بین بردن دائمی موهای زائد استفاده می شود. این دستگاه برای از بین بردن موهای زائد با مدت زمان پالس 2 تا 20 میلی ثانیه و شار 10 تا 40 ژول بر سانتی متر مربع تنظیم شده است. تمام درمان‌های رفع موهای زائد با استفاده از دستگاه خنک‌کننده انجام می‌شود تا در حین گرم کردن ساقه مو و ساختار فولیکولی اطراف، لایه اپیدرم پوست آسیب نبیند. لیزر الکس در نهایت موهای تیره را از بین می برد.


لیزر ARION یکی از سریعترین و قدرتمندترین لیزرهای الکساندرایت در جهان است. طول موج 755 نانومتر آن استاندارد طلایی برای حذف دائمی موهای زائد نوع I - IV است. تغییر در طول نبض و اندازه لکه شرط لازم برای از بین بردن موهای نازک تر، ضخیم تر، کم عمق تر و عمیق تر است. علاوه بر هندپیس ارگونومیک، ARION مجهز به یک اسکنر اختیاری است که مناطق بزرگی با عرض 60 در 65 میلی متر را پوشش می دهد. با این توصیف، دستگاه ARION با سرعت و دقت منحصر به فردی به درمان دست می یابد.


دستگاه ARION دارای حالت Burst Mode ویژه است که به آرامی و به طور موثر موهای زائد را از بین می برد. هر پالس لیزر به چند پالس فرعی کوتاه و سریع تقسیم می شود. سطح پوست بین اعمال میکروپالس خنک می شود تا احتمال بروز عوارض جانبی به حداقل برسد. سیستم خنک کننده هوا مستقیماً به هندپیس یا اسکنر متصل می شود. بنابراین متخصص نیازی به کمک ندارد.


دستگاه کندال (مدل جنرال مکس پرو)

کندال جنتل مکس پرو دو موجی را می توان برای انواع پوست از 1 تا 6 بر اساس مقیاس فیتزپاتریک استفاده کرد. پوست تیره تر (4 تا 6 در مقیاس فیتزپاتریک)، که اساساً رنگ پوست مدیترانه ای، آسیایی و آفریقایی-کارائیب است، مدت هاست که توسط لیزر موهای زائد ناامید شده است. فناوری لیزر مانند امروز پیچیده نیست و بسیاری از افرادی که رنگ پوست تیره‌تری دارند، لیزر موهای زائد را انجام نمی‌دهند.


امروزه، با لیزرهای Kendall ND: YAG که در 1064 نانومتر UV کار می کنند، همه می توانند از نتایج خیره کننده لذت ببرند. با توجه به مقایسه های قبلی بین دستگاه های مختلف مانند دستگاه لیزر دایود و الکساندرایت و دستگاه کندال، لیزر کندال نسل جدیدتری از دستگاه های لیزر موهای زائد است و شما می توانید با اطمینان مراحل لیزر موهای زائد خود را با این دستگاه انجام دهید.


چرا لیزر کندال؟

کندال جنتل مکس پرو، به عنوان لیزر درجه 4 پزشکی، دارای تاییدیه سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) است. این دستگاه همان لیزری است که در بیمارستان ها و مراکز درمانی دنیا استفاده می شود. کندال برای تایید FDA مورد آزمایش علمی قرار گرفته و سخت ترین تست ها و استانداردها را پشت سر گذاشته است. به همین دلیل است که تولید کننده آمریکایی برای بالاترین سطح درمان مورد اعتماد است و این کارخانه خود را در بالاترین سطح استانداردها نگه می دارد. بنابراین، برای درمان های شما، این دستگاه تکنولوژی لیزر شریک مورد علاقه و مورد اعتماد ما است.


کندال یک برند جهانی بسیار شناخته شده و معتبر است.

دارای پیشینه علمی ثابت شده و نتایج دنیای واقعی است.

مورد اعتماد دولت های سراسر جهان است.

دائماً در حال نوآوری و بهبود دامنه محصولات است.

استاندارد طلایی را برای فناوری لیزر تعیین کرده است.

نتایج استفاده از کندال


منبع

ساخت کلبه چوبی در دل طبیعت در سایزهای مختلف

داشتن مکانی در آب و هوای مطبوع برای جلوگیری از زندگی پرمشغله و پر از آلودگی بسیار خوشایند است. بسیاری از مردم شهرهای شمال کشور را برای ساخت و خرید کلبه چوبی خود انتخاب می کنند تا گاهی اوقات خستگی ناشی از زندگی در ماشین را از خود دور کرده و به طبیعت نزدیک شوند. وقتی با ماشینتان از کنار شهرهای کوچک شمالی رد می شوید، انواع ویلاهای بزرگ و کوچک، لوکس و ساده را می بینید. کلبه ها و ویلاها از مواد مختلفی ساخته شده اند. اما یک کلبه یا ویلا چوبی مزایایی دارد و ما توضیح خواهیم داد که چرا داشتن یک کلبه چوبی بر اساس این مزایا ایده بسیار خوبی است. با ما بمان.


ویژگی های منحصر به فرد چوب

چوب کاربردهای متنوع و کاربرد تقریبا نامحدودی دارد که بر خلاف تصور عموم عمر طولانی دارد، انعطاف پذیر است و به راحتی صیقل داده می شود و مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده سبک بوده و استحکام بالایی دارد. ساختمان‌های چوبی، برج‌ها و پل‌ها در سرتاسر جهان این واقعیت را نشان می‌دهند. قرن هاست که از ساختمان ها، سازه های خرپایی، دیوارها، سقف ها و پله های چوبی استفاده می شود.

امروزه خانه های مسکونی با قدمت بیش از 700 سال که هنوز مورد استفاده قرار می گیرند، نشان دهنده طول عمر چوب به عنوان مصالح ساختمانی است. جدای از این، مردم خانه های چوبی را به دلیل داشتن معماری خلاقانه و انعطاف پذیر و مقرون به صرفه، سالم برای زندگی و در عین حال زیبا انتخاب می کنند. جالب اینجاست که خانه های چوبی از نظر محافظت در برابر حرارت بیشترین تاثیر را دارند. علاوه بر این، با روش های مدرن ساخت چوب، نیازی به استفاده از مواد شیمیایی برای محافظت از چوب نیست.

 


یک کلبه با شغل بسازید

 امروزه مواد چوبی مدرن تحت آزمایش و کنترل کیفیت دائمی هستند. کیفیت مواد و محصولات چوبی از طریق گواهی ها و استانداردهای موجود کنترل و تضمین می شود. مزایایی مانند پیش ساخت موثر و سریع قطعات ساختمان، سهولت در تهیه و پرداخت، ساخت چوب را مقرون به صرفه می کند. به همین دلیل است که ساخت و ساز با چوب همیشه انتخاب درست و مطمئنی است.

چرا بهتر است کلبه چوبی بسازیم؟

با توجه به خواص شگفت انگیز چوب که در بالا توضیح داده شد، می توان تصور کرد که چرا این هدیه طبیعت یکی از بهترین مصالح در ساخت و ساز ساختمان است. اما دلایلی که باعث برتری کلبه چوبی نسبت به سایر مصالح می شود عبارتند از:

هم در پول و هم در انرژی صرفه جویی کنید

حتما می دانید که چوب عایق بسیار قوی در برابر صدا، گرما و سرما است. در دنیایی که کاهش سوخت‌های فسیلی مردم را مجبور می‌کند از منابع دیگر برای تولید انرژی استفاده کنند، زندگی در یک ویلا یا کلبه چوبی که انرژی خانه را بسیار کمتر هدر می‌دهد یک مزیت بزرگ است. هرچه انرژی کمتری در خارج از خانه شما هدر رود، انرژی کمتری برای استفاده نیاز خواهید داشت. این در نهایت به معنای مصرف انرژی کمتر و هزینه کمتر برای انرژی است.

ترفندهای خرید مبل خوب

در بازار مبلمان، مبلمان بر اساس ساخت خود به چند دسته تقسیم می شوند. مبل های استیل یا سلطنتی، مبلمان نیمه استیل که هم راحت هستند و هم از چوب استیل ساخته می شوند و مبل های تمام راحتی که طرفداران زیادی دارند. البته توجه داشته باشید که خود مبل به چند دسته تقسیم می شود که معروف ترین آن ها «آل»، «الیو»، «شانو» و.. مبل ها معمولا زمانی بادوام هستند که مواد آن از مواد محکم ساخته شده باشند. بد نیست بدانید متریال چوبی به کار رفته در مبل استیل با مبل راحتی متفاوت است. اگر قصد خرید مبل استیل را دارید، وزن این نوع مبل نشانه خوب بودن آن نیست. توجه داشته باشید که مبل باید سبک باشد و به راحتی قابل حمل باشد.


هنگام نشستن روی آن نباید روی سطح صاف «جیرجیر» یا تکان بخورد. یکی دیگر از راه های تشخیص مبل استیل خوب این است که رنگی صاف داشته باشید و مبل را لکه دار نکنید. به همین دلیل سطوح را لمس کنید تا از صاف و یکدست بودن رنگ استفاده شده در آن مطمئن شوید. مبلمان نیمه استیل یکی دیگر از انواع مبلمان است که در آن از چوب و پارچه کمتری استفاده شده و به همین دلیل قیمت آن نسبت به مبلمان استیل کمتر است.


البته قیمت مبلمان بسته به جنس چوب و پارچه استفاده شده متفاوت است. به عنوان مثال مبلمان ساخته شده از چوب راش گرانتر است، اما سازندگان مبلمان معمولا از نوعی چوب به نام چوب سفید برای مبلمان راحتی استفاده می کنند. این همان کاج است. چوب گردو چوب خوبی است و منبت خوب را می توان به خوبی روی این چوب نشان داد، اما چوب هایی هستند که در حین خاتم کاری بد می شکنند یا می پیچند. توجه داشته باشید که چوب سفید استفاده شده در مبلمان استیل اصلا خوب نیست.


نقشه ها روی قیمت یک مبل خوب تاثیر می گذارند


جالب است بدانید خاتم تاثیر زیادی در قیمت مبل دارد; به عنوان مثال، به نظر شما چرا مبل استیل دسته دار گرانتر است؟ چون پایه های ضخیم تری دارد، چوب بیشتری در آن استفاده شده و منبت آن ضخیم تر است. چوب این نوع مبل بیشتر و مبل نسبتا بزرگتر است. وقتی می خواهید مبلمان منبت بخرید، دقت کنید که خطوط منبت صاف و منظم باشند. هر چه گل ها ظریف تر و پیچیده تر باشند قیمت مبل بالاتر می رود. وقتی مبلمانی را می بینید که روی آن گل های بزرگ منبت کاری شده است، فکر نکنید روی آن کار زیادی شده است. مطمئن شوید که گل ها متقارن هستند و تاج با پایه هم تراز باشد.


به مبل فوم خوب توجه کنید


یکی از نکات مهم در خرید مبلمان مبل فوم و اسفنجی است. تشک های دو نفره معمولا یکی از مناسب ترین انواع تشک هایی هستند که در ساخت مبل استفاده می شوند; زیرا به راحتی شسته می شوند. نکته دیگری که در فوم مبل باید به آن توجه کنید سرد بودن فوم ها است و یا اگر در ساخت مبل به جای فوم از اسفنج استفاده می شود اسفنج ها باید 30 کیلوگرم باشد. بد نیست بدانید در بازار از نوعی فوم به نام هات فوم استفاده می شود که در کمتر از 3 ماه توانایی خود را از دست می دهد و در ترم می خوابد.


اما چگونه بفهمیم فوم استفاده شده در مبل سرد است یا گرم؟ یک راه ساده این است که پس از اعمال فشار به فوم سرد، فوم خیلی سریع به حالت عادی برمی گردد، اما فوم داغ پس از تحمل فشار با کمی تاخیر به حالت عادی برمی گردد. اگر مبلمانی را دوست دارید که از اسفنج استفاده می کند، مطمئن شوید که اسفنج 30 یا 35 کیلوگرمی باشد. این نوع اسفنج ها سفت و قابل شستشو هستند و بعد از چند ماه خرید مبل شکل و شمایل خود را از دست نمی دهند.


بهترین نوع پارچه برای خرید مبل خوب چیست؟


یکی از قسمت هایی که در خرید مبل راحتی توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند پارچه به کار رفته در مبل است. در واقع پارچه مبل به اندازه فوم و اسفنج اهمیت دارد و اگر دوام و مقاومت لازم را نداشته باشد خیلی زود فرسوده می شود و مجبور می شوید دوباره آن را در جیب خود قرار دهید. بنابراین هنگام خرید 6 دانگ دقت داشته باشید که بهترین و مناسب ترین پارچه را برای مبل خود انتخاب کنید. البته پارچه های مبلی زیادی در بازار چین وجود دارد، اما باید بهترین را انتخاب کنید. مراقب باشید به مرور زمان پارچه را کشیده و پرزها را پاره نکنید. در ضمن برای اینکه خیالتان راحت شود این موضوع را از فروشنده بپرسید و از او بخواهید استحکام پارچه را در گارانتی تایید کند.


پارچه های ترکی یکی دیگر از انواع پارچه های مورد استفاده در مبل سازی است که طرفداران خود را دارد. اگر قصد خرید مبلمان سلطنتی را دارید به یاد داشته باشید که بهترین نوع پارچه در ساخت این نوع مبلمان، پارچه های یزد ایران است. حتی فروشندگان مبل هم فکر نمی کنند که این نوع پارچه مخصوص مبل های سلطنتی باشد و جالب است که در مواردی دیده شده که ترکیه این نوع پارچه را خریداری کرده و در نهایت آن را با نام ترک به فروش می رساند.

درب اتوماتیک شیشه ای و بررسی انواع آن

در این قسمت از مقاله به بررسی انواع درب اتوماتیک شیشه ای می پردازیم و به ویژگی های هر کدام می پردازیم.

درب های شیشه ای اتوماتیک یکی از مدرن ترین ورودی هایی هستند که برای ساختمان های پرتردد مانند بیمارستان ها، هتل ها، فروشگاه های بزرگ، بانک ها، رستوران ها و دانشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند.


درب های اتوماتیک علاوه بر زیباسازی محیط در کاهش هزینه ها نیز تاثیر خوبی دارند. این درب ها از هدر رفتن انرژی سرمایشی یا گرمایشی در محیط جلوگیری کرده و هزینه های ایجاد هوای متعادل در محیط را کاهش می دهند.

خرید درب اتوماتیک شیشه ای مناسب

چندین درب اتوماتیک شیشه ای در بازار وجود دارد. هر نوع درب طراحی و ویژگی های خاص خود را دارد. قبل از خرید درب اتوماتیک باید به شرایط محیطی که قرار است درب شیشه ای در آن قرار گیرد توجه کنید. سپس با توجه به ویژگی های درب های اتوماتیک مختلف بهترین انتخاب را داشته باشید.


در این قسمت از مقاله به بررسی انواع درب اتوماتیک شیشه ای می پردازیم و به ویژگی های هر کدام می پردازیم.


درب شیشه ای کشویی

درب اتوماتیک کشویی یکی از انواع درب های شیشه ای می باشد. این درب به صورت مشبک تک یا دوتایی استفاده می شود. درهای شیشه ای کشویی به صورت ریلی حرکت می کنند، بنابراین بهترین گزینه برای فضاهای کوچک است. این درب های کشویی تجربه کاربری خوبی را هنگام ورود ایجاد می کنند.


درب تلسکوپی

یکی دیگر از انواع محبوب درب شیشه ای اتوماتیک درب شیشه ای تلسکوپی است. درب های تلسکوپی و کشویی ظاهری مشابه دارند با این تفاوت که درب های شیشه ای تلسکوپی این قابلیت را دارند که فضای بیشتری برای عبور افراد یا اشیا ایجاد کنند.


درب اتوماتیک چرخشی

درب های چرخشی یکی از متنوع ترین درب های مورد استفاده هستند. این درب بر خلاف انواع درب های اتوماتیک که دارای حرکت ریلی هستند به صورت بازو باز و بسته می شود.


درب شیشه ای گرد

درب شیشه ای گرد یکی از زیباترین درب های اتوماتیک است که در ورودی ساختمان های لوکس استفاده می شود. در اکثر مناطق پرتردد مانند هتل ها، از این درهای شیک و قوسی استفاده می شود.


درب اتوماتیک


قطعات درب اتوماتیک

اجزای درب اتوماتیک شیشه ای از عوامل مهمی هستند که قیمت و کیفیت نهایی محصول را تعیین می کنند. هر درب شیشه ای از اجزای مختلفی تشکیل شده است که در این قسمت به بررسی برخی از آنها پرداخته ایم.


شیشه ی حرارت دیده

یکی از مهمترین قطعات مورد استفاده در تولید درب شیشه ای شیشه سکوریت می باشد. این شیشه مقاوم ترین محصول در برابر انواع ضربه ها بوده و تقریباً 7 برابر انواع شیشه ها مقاوم است. شیشه سکوریت در صورت شکستن به قطعات کم خطر تبدیل می شود.


درب شیشه ای آویزان

آویز یکی از اجزای اصلی درب اتوماتیک شیشه ای است. آویزها معمولاً روی خود ریل ها قرار می گیرند. آویز بین تسمه و لت نصب می شود و پس از جابجایی تسمه باعث باز یا بسته شدن لت ها می شود. آویز خار وسیله ای است که این قطعه را به لت متصل می کند.


http://www.hamtadoor.com/automatic-door/

خواستگاری در چت روم

98.9 درصد از کاربران اینترنت با جنس مخالف چت می کنند. واقعیت این است که ورود اینترنت به جوامع در حال توسعه مانند ایران در کنار همه مزیت ها و نوآوری هایی که به دنبال داشته، جنبه های منفی و عوارض جانبی نیز بر فرهنگ کشورمان داشته است. شاید بتوان تغییر در نحوه ازدواج جوانان را یکی از پیامدهای ورود این فناوری در ایران دانست که به «ازدواج آنلاین» معروف شده است، اما سوال مهم این است که آیا اشتراک سلایق در «چتروم» می تواند. اولین قدم برای ازدواج در نظر گرفته شود؟ اما ضرورت ازدواج به موقع از موضوعاتی است که قرآن بر آن تأکیدات متعددی دارد. اما در کنار این موضوع، احکام اسلامی همواره بر لزوم تشکیل خانواده با درایت و آگاهی تأکید دارند، زیرا بی توجهی به این امر، قوام این نهاد را که اساس جامعه را تشکیل می دهد کاهش می دهد و مشکلات بسیاری را به وجود می آورد.


بی اعتمادی بین زوجین بزرگترین آسیب ازدواج اینترنتی است

بی اعتمادی یکی از آسیب های مهمی است که زندگی زوج هایی را تهدید می کند که از طریق آشنایی در فضای مجازی با یکدیگر ازدواج می کنند، چرا که آنها همیشه نگران این هستند که «آیا همسرشان با افراد دیگر چت می کند یا خیر». آشنایی (به دست آوردن، به دست آوردن) با تکنیک های امروزی که از طرف زوج ها به دست می آید، تأثیر عمیقی بر روابط زوجین دارد، زیرا در ابتدا لازم است در برخی موارد به طور ایده آل با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، اما این امر زیاد طول نخواهد کشید.


این نوع ارتباط زمانی می تواند به یک آشنایی سالم تبدیل شود که با بلوغ عاطفی هر دو فرد، نظارت نهادهای ذیصلاح در این امر و مشاوره کارشناسان فضای مجازی همراه باشد. محافظت از خانواده ها در برابر فرزندان راه خوبی برای کنترل مضرات ازدواج اینترنتی است و اگر والدین از دریچه نهی به این وسیله ارتباطی بنگرند، مطمئناً فرزندانشان به گونه ای دیگر آسیب خواهند دید، زیرا اینترنت واقعیت ماست. جامعه و ما نمی توانیم این واقعیت را انکار کنیم. اما این بدان معنا نیست که فرزندمان را در مواجهه با ابزارهای جدید تنها بگذاریم، بنابراین والدین مسئول کسانی هستند که به فناوری و خدمات آن با بینش و همچنین دلسوزی نگاه می کنند.


نگاه پسرها به دوستیابی آنلاین فقط یک سرگرمی است


بیشتر دختران از روش دوستیابی آنلاین برای انتخاب همسر مناسب استفاده می کنند، در حالی که پسرها بیشتر با نگرش سرگرم کننده "چت" می کنند. ممکن است استدلال شود که قرار ملاقات در چتروم می تواند به کاهش سن ازدواج کمک کند. اما نمی توان انتظار پاسخگو بودن این مدل را در جامعه ما داشت چرا که بیشتر تعاملات جوانان در فضای مجازی انتزاعی و دور از واقعیت است و این زمینه ای برای افزایش معضلات و آسیب های همسریابی اینترنتی در جامعه ما است. مشکل فعلی ما این است که پسرها حاضر به قبول مسئولیت ازدواج نیستند و در نهایت این زنان جامعه هستند که از این شیوه ازدواج رنج می برند. بهترین راه برای حل مشکلات ناشی از فضای مجازی فرهنگ سازی است به این معنی که مسئولان فرهنگی جامعه به والدین مشاوره می دهند و همچنین برنامه های متنوعی را برای آموزش خانواده ها و جوانان در مورد نقاط قوت و ضعف استفاده از اینترنت و نیز تولید می کنند. خدمات آن


ازدواج های موفقی که ریشه در آشنایی آنلاین دارند نیز توسط افرادی انجام شده است که شخصیت های بالغی دارند، یعنی به طور اتفاقی از طریق اینترنت با هم آشنا شده اند نه ازدواج با یکدیگر.


نمی توان ادعا کرد که همه ازدواج های اینترنتی محکوم به طلاق هستند. دختران بیشترین متقاضیان این روش ازدواج هستند. صرف نظر از جنسیت متقاضیان، اکثر افرادی که قرار ملاقات آنلاین را شروع می کنند گروه هایی هستند که محدودیت هایی دارند. حال این محدودیت ها ممکن است مربوط به مشکلات شخصی، خانوادگی، ظاهری و فرهنگی در محیط زندگی فرد باشد. در فضای مجازی هیچ تضمینی وجود ندارد که اطلاعات ارائه شده توسط کاربران چقدر دقیق باشد زیرا در بسیاری از موارد مردم ایده آل های خود را به سمت و سویی سوق می دهند که عکس آن را منعکس می کنند.


آشنایی خانواده ها با ازدواج اینترنتی مستلزم زمان نسبتا طولانی است، اما اگر آموخته شود، فرهنگ حاکم بر جامعه ایران زمینه ای را فراهم می کند که خانواده ها از این روش استقبال نکرده و ترجیح می دهند ازدواج را به روش سنتی دنبال کنند. فضای مجازی فرصت خوبی است برای افرادی است که به دلایلی منزوی هستند و نمی توانند ارتباط اجتماعی درستی برقرار کنند. بسیاری از افراد قادر به پرسیدن سوالات خود در ارتباط حضوری نیستند، بنابراین فضای مجازی نیز راهی در این زمینه است. البته این نکات مثبت به دلیل عدم برنامه ریزی و مدیریت به نقطه ضعف تبدیل شده است. از آنجایی که افراد در فضای مجازی چهره به چهره یکدیگر را نمی شناسند، بسیاری از کاربران سعی در فریب یکدیگر و ارائه اطلاعات غیرواقعی دارند که این روند نه تنها منجر به ازدواج نمی شود بلکه به موضوعی سرگرم کننده تبدیل می شود که آسیب های زیادی را نادیده می گیرد. اکثر افرادی که شروع به قرار آنلاین می کنند دارای گروه هایی هستند که محدودیت هایی دارند.