تاج گل ترحیم | سفارش آنلاین تاج گل VIP

شاید تا همین چند سال قبل برای خرید یک گل ناچار بودید ساعت‌ها به دنبال یک گل‌فروشی شیک و خوش سلیقه بگردید که گل‌های تازه داشته باشد و در همین حین، کلی از انرژی و وقت‌تان صرف می‌شد تا یک دسته گل تهیه کنید و در آخر چندان باب میلتان نبود. اما امروز، گل ختمی کارتان را راحت کرده است. به راحتی می‌توانید هر کجا که هستید، از راه دور برای عزیزان‌تان در مراسمات و مجالس مختلف از جانب خود گل بفرستید. برای مثال، در مورد مراسم ترحیم، که ارسال گل، یادبودی برای تازه درگذشته و تسلی خاطر برای بازماندگان است، می‌توانید این کار را به تیم خوش سلیقه گل ختمی بسپارید.


از آن جایی که زمان یک مساله‌ای اساسی برای ارسال گل است، گل ختمی با توجه به زمان برگزاری مراسمات‌تان، تاج گل لوکس یا گل موردنظرتان را ارسال می‌کند تا طراوت و تازگی آن حفظ شود.


در صورتی که قصد خرید سبد گل رومیزی ترحیم یا جعبه گل ترحیم دارید، گل ختمی با استفاده از رنگ‌های خنثی و مناسب با مراسم عزاداری، سبد گل مناسب ختم را آماده کرده و با هماهنگی شما و در ساعت معین به مکان موردنظرتان می‌فرستد. بسته به نوع گلی که قصد ارسال آن را دارید، می‌توانید از سبد گل یا گل رومیزی برای مراسم ختم و یا دسته گل مناسب مراسم ختم استفاده کنید.


سبد گل مناسب ختم، معمولا دارای گل‌های گلایل است که در عین زیبایی کنار هم چیده شده است. اگر قصد دارید برای مراسم سر مزار گل بفرستید، خیال‌تان از بابت آبرسانی و تازگی گل‌ها راحت باشد. دسته گل برای سر مزار دارای اسفنجی است که وظیفه آبرسانی را انجام می‌دهد. فرقی نمی‌کند که برای مراسم خود، سبد گل، جعبه گل یا دسته گل مراسم ختم سفارش دادید، در نهایت این گل‌ها با روبان مشکی تزیین شده و همراه با پیام و اسم شما که چاپ شده روی آن قرار می‌گیرد، هر کجا که بخواهید به صورت رایگان ارسال می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد