برسسی باتری هواوی

هوآوی مدل P40 Lite خود را در مارس 2020 با قیمتی به بازار اروپا معرفی کرد که آن را در بخش پیشرفته ما قرار می دهد و آن را به مقرون به صرفه ترین مدل در سری P40 تبدیل می کند. صفحه نمایش 6.4 اینچی، دوربین چهارگانه با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و 128 فضای فضای ذخیره سازی و باتری 4200 میلی آمپر ساعتی ارائه می شود. ما Huawei P40 Lite را در مجموعه تست‌های باتری خود قرار داده و مهم‌ترین یافته‌های خود را در این بررسی به اشتراک می‌گذاریم.

مشخصات کلیدی:

باتری باتری: 4200 میلی آمپر ساعت

چیپست: Kirin 810 (7 نانومتر)

6.4 اینچ، نمایش 1080 در 2310، صفحه نمایش LCD IPS 60 هرتز

شارژر 40 وات گنجانده شده است

ترکیب رام / رم تست شده: 128 گیگابایت / 6 گیگابایت

درباره تست‌های باتری DXOMARK: برای امتیازدهی و تجزیه و تحلیل در بررسی باتری‌های گوشی‌های هوشمند، مهندسان DXOMARK آزمایش‌های عینی را در یک دوره یک هفته‌ای در داخل و خارج از خانه انجام می‌دهند. این مقاله مهمترین نتایج آزمایش ما را برجسته می کند. (برای جزئیات بیشتر در مورد پروتکل باتری گوشی هوشمند، به مقاله مقدماتی و نحوه آزمایش ما مراجعه کنید.)

Huawei P40 Lite با یک باتری 4200 میلی‌متری آمپر ساعتی عرضه می‌شود - به‌اندازه‌ای که شاید کمی کمتر از مشخصات باتری معمولی برای تلفن‌های هوشمند در این محدوده قیمت باشد، اما با این وجود یکی از کوچک‌ترین ها در پایگاه داده ما است. با این حال، علیرغم اندازه آن، عملکرد چشمگیری در تست استقلال ما دارد. همراه با یک شارژر 40 واتی، سریع و بسیار کارآمد شارژ می شود.

ما عملکرد هواوی را در چندین دسته کلیدی با یک دستگاه پیشرفته دیگر، Samsung Galaxy M51، و با یک گوشی از پیشرفته خود، Oppo Find X3 Lite مقایسه کردند. باتری، شارژر، نوع و نمایش نمایشگر و مشخصات سیستم برای هر سه دستگاه در جدول زیر نشان داده شده است.

https://fonishop.com/product-category/battery/battery-huawei/


مزایای خرید خانه در یوسف آباد تهران

خرید خانه در یوسف آباد یک موفقیت بزرگ است. در حالی که ممکن است گاهی اوقات چالش برانگیز به نظر برسد، مزایای بسیاری که با داشتن خانه شخصی به همراه دارد، همه آن را ارزشمند می کند.

در کوتاه مدت، اجاره بهترین گزینه به نظر می رسد، اما در اینجا پنج دلیل خوب وجود دارد که مالکیت خانه خود می تواند در طول زمان ارزش واقعی برای شما ایجاد کند.

1. شما سهام ایجاد خواهید کرد

حقوق صاحبان سهام شما مقدار ارزش ملکی است که مالک آن هستید. هنگامی که ارزش بازار خانه شما افزایش می یابد (یا زمانی که پرداخت های اضافی در وام مسکن خود انجام می دهید) رشد می کند. اگر قبلاً صاحب خانه هستید، نحوه محاسبه حقوق صاحبان سهام خود را در اینجا بیاموزید.

هنگامی که صاحب خانه خود هستید، می توانید به طور بالقوه از سرمایه خانه خود استفاده کنید و با برداشت مجدد از وام خود، یا وام گرفتن در بالای دارایی خود با پیش پرداخت اضافی یا با تامین مالی مجدد وام مسکن، به آن دسترسی پیدا کنید. این وجوه می تواند برای کارهای مختلفی از بازسازی ملک شما گرفته تا خرید یک ماشین جدید یا حتی رفتن به تعطیلات خاص استفاده شود.

2. امنیت زندگی خواهید داشت

در هنگام اجاره، ثبات خانواده شما بر اساس تصمیمات صاحبخانه است، که ممکن است ناگهان تصمیم بگیرد که دیگر نمی خواهد ملک خود را اجاره کند. خانه تکانی گران، ناخوشایند است و می تواند بسیار احساسی باشد، به خصوص اگر مجبور باشید به طور غیرمنتظره ای جابجا شوید. هنگامی که صاحب خانه خود هستید، می توانید با آگاهی از این که آن را شات می نامید، صدای خواب را به دست آورید. این قیمت ندارد.

3. شما می توانید خانه رویایی خود را بسازید

صاحبخانه ها معمولاً از اینکه مستاجرین ملک خود را بازسازی کنند خوشحال نیستند، حتی اگر فکر می کنید که می خواهید آن را بهبود ببخشید. وقتی صاحب خانه خود هستید، آزادی خلاقانه کاملی دارید – می توانید تصمیم بگیرید که حمام را به طور کامل با تم جنگل بازسازی کنید یا بدون نگرانی دیوارها را با رنگ های فوق العاده روشن رنگ کنید. بهسازی خانه به طور کلی ارزش یک ملک را افزایش می دهد، بنابراین اگر آن مکان شما باشد، وقتی هر دلاری را که خانه شما به ارزشی رسیده است (به لطف تلاش شما) بفروشید، پولی در جیب شما خواهد بود! اگر می‌خواهید از جایی که می‌خواهید شروع کنید سرگرم‌کننده باشید، در آزمون ما شرکت کنید تا سبک دکوراسیون منزل خود را کشف کنید.

4. کنترل بیشتری روی هزینه ها دارید

هنگامی که اجاره می کنید، صاحبخانه شما می تواند تصمیم بگیرد که اجاره شما را افزایش دهد و گزینه کمی برای شما باقی بگذارد جز اینکه آن را بپذیرید یا هزینه های جابجایی را متحمل شوید. در حالی که مالکیت خانه با هزینه‌های متفاوتی مانند بازپرداخت وام مسکن و نرخ‌ها همراه است، این هزینه‌ها احتمالاً به‌طور غیرمنتظره مقادیر زیادی افزایش نمی‌یابند. در برخی موارد حتی ممکن است بتوانید آنها را کنترل کنید، مثلاً با انتخاب وام مسکن با نرخ ثابت.

5. بازپرداخت وام مسکن شما راهی برای پس انداز پول است

اگرچه ممکن است همیشه اینطور نباشد، بازپرداخت وام مسکن شما راهی برای پس انداز پول است. بیشتر بازپرداخت ها شامل اصل و همچنین بهره است، به این معنی که شما مقداری پول برای مالکیت بیشتر خانه خود اختصاص می دهید. در حالی که به نظر می رسد اجاره ارزان تر باشد، در آینده هیچ یک از این ارزش را دریافت نخواهید کرد.

وقتی تصمیم می گیرید که اجاره را ادامه دهید یا خانه بخرید، چیزهای زیادی برای سنجیدن وجود دارد. صحبت کردن با یک مشاور مالی می تواند راهی عالی برای کمک به شما در یافتن بهترین راه برای رسیدن به اهداف مالی باشد. اگر تصمیم دارید که خرید خانه برای شما بهترین انتخاب است، با یک متخصص وام پول Pepper تماس بگیرید تا در مورد گزینه های وام مسکن خود با شماره 137 377 صحبت کنید یا با یک کارگزار معتبر Pepper Money صحبت کنید. آنها آنجا هستند تا کمک کنند.


از طرف دیگر، با استفاده از ابزار قدرت وام وام مسکن ما در عرض چند دقیقه متوجه شوید که چقدر می توانید وام بگیرید.

خرید کابل و شارژر موبایل - فونی شاپ

شارژرهای مختلف دستگاه Android شما را با نرخ های متفاوت شارژ می کنند و برخی از شارژرهای خراب ممکن است دستگاه شما را به همان سرعتی که ادعا می کنند شارژ نکنند.

اگر تا به حال با مشکلی در شارژ دستگاه اندرویدی خود مواجه شده اید یا می خواهید سرعت کابل شارژ خود را اندازه گیری کنید، ادامه مطلب را بخوانید. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید مطمئن شوید که دستگاه Android خود به درستی شارژ می شود.

شارژ برنامه های بهینه سازی

اندروید روش رسمی برای بررسی آمار شارژ دستگاه شما ارائه نمی دهد، بنابراین ما مجبوریم از برنامه های شخص ثالث استفاده کنیم. در اندروید 11، می‌توانید از طریق بخش مراقبت از باتری و دستگاه در تنظیمات، به طور خلاصه عملکرد باتری را نادیده بگیرید.

بسیاری از برنامه های نظارت بر شارژ در فروشگاه Google Play موجود است و محبوب ترین آنها Ampere و AccuBattery هستند. ما برنامه های شارژ زیادی را آزمایش کرده ایم و به جرات می توان گفت که این دو برنامه با اختلاف قابل توجهی در خط مقدم هستند. Ampere و AccuBattery با اندروید 5 (Lollipop) و بالاتر سازگار هستند.

در این راهنما، ما از Ampere برای آزمایش شارژ میکرو USB و USB-C گوشی هوشمند اندرویدی استفاده خواهیم کرد.

https://fonishop.com/product-category/charger-cable/

اجاره کلایمر در کرج

شرایط اجاره کلایمر در کرج

اگر در شهر کرج هستید و نیاز به اجاره نفربر دارید، با مدیر شرکت این شرکت در تماس باشید و نیاز خود را توضیح دهید. در صورت نیاز، تیم ایمن کلایمر به محل کار مراجعه می­کنند و پس از بررسی های لازم، بین صاحب کار و این شرکت قرارداد بسته خواهد شد و پس از آن، شروع به کار می­شود. تیم این شرکت، متناسب با شرایط کاری شما، کلایمری با اندازه و قدرت مناسب، به محل کار انتقال خواهند داد و در آنجا اقدام به مونتاژ (نصب کلایمر) خواهند کرد. و پس از اتمام کار، تیم این شرکت اقدام به دمونتاژ (بازکردن کلایمر) خواهند کرد.

هزینه اجاره بالابر در کرج

هزینه اجاره بالابر در کرج با شرکت ایمن کلایمر، بسیار مقرون به صرفه­تر از دیگر شرکت­های کلایمر موجود در کشور می­باشد. هزینه اجاره کلایمر در کرج بصورت ماهانه می­باشد که هزینه آن تقریبا 6 میلیون می­باشد. لازم به ذکر است که این هزینه، شامل: انتقال کلایمر به محل کار، مونتاژ و دمنوتاژ کلایمر و برگشت کلایمر می­باشد. تمامی قرادادهای این شرکت ماهانه می­باشد یعنی 6 میلیون به ازای هر ماه. اگر کار شما بیشتر از یک ماه طول بکشد، این قرارداد دوباره تمدید خواهد شد. و همچنین اگر کار شما کمتر از 1 ماه طول بکشد، هزینه آن کمتر از 6 میلیون تومان خواهد شد.

اجاره کلایمر برقی در کرج

اگر نیاز به اجاره نفربر برقی در کرج را دارید، ایمن کلایمر، مناسب­ترین شرکت برای شما می­باشد. ایمن کلایمر یک شرکت قدیمی در این زمینه می­باشد دارای بهترین کلایمرهای برقی موجود است. ایمن کلایمر، بهترین کلایمرهای برقی روز خارجی و ایرانی را برای شما ارائه می­دهد تا در سریع­ترین زمان و به ایمن­ترین شکل، کار شما به اتمام برسد. لازم به ذکر است که کلایمرها در در مدل برقی و دستی هستند که کلایمر برقی به دلیل داشتن امکانات زیاد، بیشتر مورد استفاده قرار می­گیرد.

اجاره کلایمر دستی در کرج

کلایمر دستی نسبت به کلایمر برقی، تقاضای بسیار کمتری دارد. و دلیل آن این است که کلایمر برقی، نسبت به کلایمر دستی، از قدرت و امنیت بیشتری برخوردار است. ولی این شرکت به دلیل قدیمی بودن و معتبربودن در این زمینه، بهترین کلایمرهای دستی را در اختیار دارد تا در صورت نیاز، از کلایمر دستی بجای کلایمر برقی استفاده کند.

 

چرا تهرانچتروم بهترین است؟

در چتروم، ممکن است ناظری وجود داشته باشد که محتوای مکالمه را کنترل کند تا از سوء استفاده جلوگیری کند. در مورد استفاده از گردانندگان در اتاق های گفتگو اختلاف نظر وجود داشته است. بسیاری از افراد ناظر را نقض حریم خصوصی خود می دانند. در صورتی که محتوا غیرقابل قبول یا تحریک آمیز تلقی شود، گردانندگان مکالمه را خاموش می کنند.
در موردی در مورد تهرانچتروم، که  آدرس آن http://www.tehran21chat.ir/  است، یکی از بهترین چترومهای فارسی زبان است. AOL از نزدیک مکالمه را زیر نظر داشت و در نهایت تصمیم گرفت اتاق گفتگو را ببندد تا به شرکت کنندگان زمان دهد تا آرام شوند. این جنجال پس از اینکه مشتریان ناراحت AOL نسبت به مسائل حریم خصوصی نگران شدند، به وجود آمد. در گذشته، کاربران AOL مجبور بودند هزینه خدمات اینترنت خود را بپردازند. به همان ترتیبی که شخصی انتظار ندارد یک شرکت تلفن به تماس های تلفنی شخصی گوش دهد و اگر شرکت محتوا را تأیید نکرد، آنها را تعطیل کند، کاربران AOL احساس کردند که یک قانون حفظ حریم خصوصی نیز باید برای مکالمات در اتاق های گفتگو اعمال شود.
اتاق های گفتگو راهی برای یادگیری، صحبت و معاشرت ارائه می دهند، اما یک طرف دیگر نیز وجود دارد. این واقعیت که ناشناس بودن آسان است منجر به سوء استفاده از سیستم بدون عواقبی شده است. کودکان و نوجوانان اتاق های گفتگو را دوست دارند و گزارش های مربوط به خطرات اتاق های گفتگو بسیار گسترده است. بسیاری از موارد سوء استفاده جنسی از کودکان پس از تصمیم گیری خردسالان برای ملاقات با فردی که با او چت می کردند، رخ داده است. والدین باید بدانند که فرزندانشان از طریق اتاق های گفتگوی اینترنتی با چه کسانی صحبت می کنند.